John Mattson förmedlar nya hyreslägenheter i Dalénum på Lidingö

Den 3 juli startar förmedlingen av John Mattsons nya hyreslägenheter i Dalénum. Inflyttningen kommer att ske etappvis med beräknad start i januari 2015.

I Dalénum på Lidingö växer ett helt nytt område fram i takt med att JM AB bygger 1 000 nya bostäder. Det blir både bostadsrätter och hyresrätter, John Mattson har förvärvat 146 hyreslägenheter som nu är under produktion. När allt står klart kommer området att erbjuda ett modernt och attraktivt boende i en unik och urban skärgårdsmiljö.

”Vi är stolta att få vara en del av Dalénum och följer områdets framväxt från första parkett. Det blir ett dynamiskt och levande område som bidrar till att närliggande stadsdelar knyts samman. Det ska bli spännande att se hur området påverkar utvecklingen på södra Lidingö och vilka hyresgäster som flyttar in i vår nya fastighet. Inte minst är det glädjande att fler får möjlighet att bo i hyresrätt på Lidingö.”, säger Siv Malmgren vd i John Mattson Fastighets AB.

• Fastighetsägare/hyresvärd (från 2015): John Mattson Fastighets AB
• Bygger: JM AB
• Fastighetsbeteckning: Tryckregulatorn 1
• Adress: Agavägen 60–64, Ackumulatorvägen 12–14, Periskopvägen 3–5, 9